Conferència de premsa, 30 de setembre, 11h al Mercat Central del Peix (Mercabarna)

El Gremi de Majoristes de Peix i la Fundació Dieta Mediterrània col.laboraran en la promoció del consum del peix

El Gremi impulsa el Centre Interactiu del Peix (CIP), un projecte pioner, per descobrir els avantatges del peix als nens i les nenes

28/09/2009. El president del Gremi de Majoristes de Peix de Barcelona i Província i del Mercat Central del Peix de Mercabarna, Leandre Serra, i el Director General de la Fundació Dieta Mediterrània, Joan Castells, signaran el proper dimecres, dia 30 de setembre a les 11 del matí, un conveni de col•laboració pel qual ambdues organitzacions treballaran conjuntament en la promoció del consum del peix. Amb aquest conveni de col•laboració es vol actuar tant en la promoció de la Dieta Mediterrània, específicament pel que fa als productes pesquers, en els infants i l’àmbit familiar, com en la promoció dels productes propis de la Dieta Mediterrània en el mercat nacional i internacional.

L’acte se celebrarà a les dependències del Gremi de Majoristes de Peix a Mercabarna i comptarà amb una conferència de premsa on s’informarà de l’abast d’aquest conveni. En aquest sentit, el Gremi de Majoristes de Peix donarà a conèixer la creació del Centre Interactiu del Peix, CIP, un ambiciós projecte educatiu, pioner a Espanya.

El CIP, que s’ubicarà a les instal•lacions del Mercat Central del Peix a Mercabarna, estarà específicament dedicat al peix comercial: varietats, procedències, el procés que experimenta des que es pesca fins que arriba a taula – llotja, mercat central, mercats municipals, etc - , els professionals que hi intervenen, i els beneficies per a la salut, entre d’altres aspectes. El projecte ha de contribuir a promoure els hàbits alimentaris saludables entre la població infantil i les famílies.

Per la seva banda, la Fundació Dieta Mediterrània compta amb una trajectòria de més de 10 anys dedicada a la investigació i la difusió dels avantatges de la Dieta Mediterrània i dels productes que la componen.

Esperem comptar amb la vostra assistència
AGENDA: Dimecres, 30 de setembre de 2009.
HORA: 11h.
LLOC: Sala d’actes del Gremi de Majoristes de Peix. Mercat Central del Peix – Mercabarna ( s’adjunta plànol).